Servicii de consultanta pentru intreprinderi - Enterprise Europe Network
InfoWatch

InfoWatch

Abonare la serviciul InfoWatch:







 
Curs valutar

Curs valutar

valabil in 24.04.2014
EUR 4,4698 Creste 0,09%
USD 3,2292 Scade 0,20%
GBP 5,4255 Scade 0,33%
INFOREURO 4,4603 Creste 0,00%

Convertor valutar

Suma

Din moneda

In moneda
0.0000
Enterprise Europe Network
Enterprise Europe Network ERBSN
Enterprise Europe Network
CORDIS
username

creati un cont nou creati un cont

Surse de finantareinformatii complete privind modalitati de finantare si extindere a afacerii

Abonati-va la feed-ul surse de finantare
Comisia ofera 100 de milioane de euro intreprinderilor nou-infiintate si IMM-urilor din domeniul tehnologiilor
17.07.2013

Aproximativ 1 000 de intreprinderi nou-inființate și alte intreprinderi extrem de inovatoare vor primi, in cadrul unei noi etape de finanțare, granturi in valoare de 100 de milioane de euro din partea parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului. Ajutorul este menit să contribuie la dezvoltarea de aplicații și alte servicii digitale, in domenii precum transportul, sănătatea, sistemele de fabricație inteligente, energie și mass-media.
Această a treia etapă a finanțării in cadrul parteneriatului vizează dezvoltarea de noi aplicații și servicii on-line in diverse domenii. Finanțarea va fi canalizată prin 20 de consorții - echipe din ecosistemul digital - care includ: acceleratoare, platforme de finanțare participativă, societăți financiare cu capital de risc, spații de colaborare, organizații de finanțare regională, intreprinderi din domeniul tehnologiei și asociații de IMM-uri. Consorțiile caștigătoare vor fi selectate in funcție de modul in care intenționează să iși maximizeze impactul economic al finanțării lor la nivelul ecosistemului digital.
Serviciile și aplicațiile se vor construi in jurul tehnologiilor dezvoltate in cadrul programului Comisiei de parteneriat public-privat pentru internetul viitorului.
Context
Acest anunț de finanțare este al treilea și ultimul apel deschis in cadrul parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului, lansat in 2011 și care dispune de un buget in valoare de 500 de milioane de euro. Parteneriatul are drept obiectiv să ajute intreprinderile și guvernele să valorifice internetul mobil și revoluția datelor și să stimuleze inovarea și crearea de locuri de muncă in industriile digitale ale Europei .
Parteneriatul public-privat pentru internetul viitorului este menit să faciliteze crearea de infrastructuri și procese operaționale mai inteligente, mai eficiente și mai durabile, printr-o mai bună integrare in rețeaua de internet și prin dezvoltarea capacităților informatice. Acest parteneriat vizează diferite sectoare, cum ar fi transportul, sănătatea, mass-media, sistemele de fabricație inteligentă și energia, definind posibile modele de afaceri inovatoare pentru aceste sectoare. In cadrul parteneriatului s-au elaborat tehnologii europene unice și s-au creat bazele pentru instrumente și servicii in domenii precum tehnologiile de tip cloud, orașele inteligente, volumul mare de date și internetul obiectelor.
In 2013, au demarat cinci proiecte mari, pentru a valida in mediul real tehnologiile dezvoltate. Platformele sectoriale elaborate in cadrul acestor proiecte vor fi puse la dispoziția IMM-urilor și a antreprenorilor din domeniul internetului pentru a crea diverse servicii și aplicații.
Această finanțare face parte, de asemenea, din inițiativa Comisiei StartUp Europe, destinată să favorizeze și să conecteze ecosistemele antreprenoriale din Europa pentru a ajuta intreprinderile nou-inființate din domeniul tehnologiilor nu numai să se lanseze in Europa, ci și să continue să se dezvolte in Europa. Inițiativa constă in:
• Leaders Club - un grup independent de fondatori in domeniul antreprenoriatului bazat pe tehnologie, care servesc drept model pentru antreprenorii europeni din domeniul internetului;
• premii și concursuri - Europioneers ii recompensează pe doi dintre cei mai buni antreprenori europeni ai anului in domeniul tehnologiei. Tech All Stars identifică cea mai bună intreprindere nou-inființată din Europa, oferindu-i acces la surse de finanțare europeană și facilitandu-i contactul cu antreprenori de succes și alte persoane influente
• crearea de rețele - Rețeaua acceleratorilor europeni inițiază și facilitează crearea unei rețele europene de acceleratori de intreprinderi din sectorul internetului;
• incurajarea talentului european in domeniul internetului (prin educație, precum "cursurile on-line deschise și in masă") - sprijinirea rețelelor, programelor și resurselor pentru sisteme de barter, acceleratoare și incubatoare, precum și mentoring.

Sursa:CE

Programul national Femeia manager editia 2013
17.07.2013

Detalii suplimentare la: www.aippimm.ro


Programului national multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii isi propune sa sprijine demararea si dezvoltarea afacerilor prin facilitarea accesului la finantare, in contextul problemelor legate de mentinerea echilibrului dintre obligatiile familiale si cele profesionale si al prejudecatilor existente la nivel local.
Obiective generale
 imbunatatirea performantelor economice ale intreprinderilor existente conduse de femei, prin accesarea surselor de finantare de la bugetul de stat;
 stimularea auto-angajarii si cresterea numarului de femei intreprinzator in cadrul comunitatilor de afaceri;
 dezvoltarea capacitatii si a spiritului antreprenorial in randul femeilor;
 cresterea numarului de noi locuri de munca create in cadrul structurilor economice private conduse de femei si a beneficiilor aduse economiei nationale.
Solicitanti eligibili
Prin Program se finanteaza implementarea celor mai bune planuri de afaceridepuse de femeile antreprenor. Pot beneficia de ajutor financiar nerambursabil microintreprinderile, persoanele fizice autorizate (PFA) care desfasoara activitati economice in mod independent sau intreprinderile individuale conduse de femei, cu o vechime de maxim 3 ani de la inscrierea in Registrul Comertului.
Pentru a beneficia de acest program, solicitantii trebuie sa obtina cel putin 60 puncte in urma completarii on-line a planului de Afaceri

 

 

Conditii de finantare

Bugetul programului pentru anul 2013 este de 500.000 lei, din care se vor acorda alocatii financiare nerambursabile (AFN).
Se estimeaza ca prin implementarea Programului, vor primi ajutor un numar de minimum 12 beneficiari.
Valoarea alocatiei financiare nerambursabile este de maxim 90% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA) si nu poate depasi suma de 41.500 lei/beneficiar.
In cadrul programului contributia in natura nu este eligibila
Termen-limita:
Inscrierea in program, solicitarea acordului de principiu pentru finantare si completarea planului de afaceri in vederea obtinerii finantarii se fac on-line pe site-ul www.aippimm.ro, pana la 19.07.2013, ora 10.00.
Calcularea punctajului planurilor de afaceri se face in mod automat si transparent dupa completarea de catre aplicanti a sectiunilor din aplicatia software conform Anexei nr. 3 la procedura programului, punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu la finantare fiind de 60 de puncte din maxim 100 de puncte posibile.
Intreaga documentatie va fi depusa in 3 exemplare, 1 original si 2 fotocopii certificate (pe fiecare exemplar specificandu-se daca este original sau copie), intr-un plic sigilat, la OTIMMC - UPSEC: Programul national multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii.

 

 

MS Word
Programul national femei antreprenor.docx
Programul national femei antreprenor.docx
21,93 KBytes
17.07.2013 12:22
Necunoscut
femeia manager.rar
femeia manager.rar
209,59 KBytes
17.07.2013 12:23
Programul SRL-D s-a modificat
17.07.2013

Cei cu varste de pana la 35 de ani pot aplica pentru a primi un credit nerambursabil de pana la 10.000 de euro in cadrul Programului pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri. Programul a fost modificat recent de guvernanti, astfel incat sa ofere tinerilor posibilitatea de a se folosi in continuare de creditul nerambursabil obtinut prin program, chiar daca societatea pe care o infiinteaza isi schimba statutul de microintreprindere.
Programul pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri, care transpune o schema transparenta de ajutor de minimis, a fost lansat, in urma cu 2 ani, prin OUG nr. 6/2011, in timp ce normele sale de aplicare au fost aprobate prin HG nr. 96/2011. Avand in vedere succesul de care s-a bucurat in randul aplicantilor, programul a fost prelungit pana in anul 2020, iar un numar de cel putin 550 de tineri pe an vor beneficia de sprijin financiar din partea statului pentru inca 7 ani.
In plus, schema de ajutor de stat a condus la crearea a peste 10.000 locuri de munca, motiv pentru care autoritatile au decis recent sa modifice programul, astfel incat sa ofere tinerilor posibilitatea de a se folosi de creditul nerambursabil obtinut prin program chiar daca societatea pe care o infiinteaza isi schimba calitatea de microintreprindere.
Dispozitia este prevazuta de Ordonanta Guvernului nr. 11/2013 publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 415, din 9 iulie 2013 si intrata in vigoare la data publicarii, ce stabileste urmatoarele: "facilitatile acordate prin program nu se considera acordate necuvenit si nu se recupereaza in situatia in care calitatea de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant a fost pierduta, deoarece societatea cu raspundere limitata infiintata de intreprinzatorul debutant nu se mai incadreaza in categoria microintreprinderilor".
Concret, de-acum, finantarea nerambursabila acordata prin program (ce poate fi de maxim 10.000 euro, n.red.) nu se va mai recupera de catre stat in cazul in care societatea cu raspundere limitata debutanta (SRL-D) isi schimba calitatea de microintreprindere, trecand intr-o alta categorie de IMM.
Aceasta in conditiile in care prevederile de pana acum stabileau clar ca facilitatile acordate prin program se considera acordate necuvenit si se recupereaza, potrivit legii, atunci cand calitatea de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant a fost pierduta.
Amintim ca, de la inceputul lunii iunie, conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o societate pentru a deveni microintreprindere au fost modificate. Mai exact, conform vechilor reglementari, erau trei criterii care calificau o firma ca microintreprindere:
• cifra de afaceri de pana in 65.000 de euro
• realizarea de venituri, altele decat cele din activitati desfasurate in domeniul bancar, in domeniile asigurarilor si reasigurarilor, al pietei de capital sau in domeniile jocurilor de noroc, consultantei si managementului,
• capitalul social este detinut de persoane, altele decat statul si autoritatile locale.
De la 1 iunie, insa, la acestea s-a mai adaugat inca o conditie, astfel ca o societate nu poate fi microintreprindere daca se afla in dizolvare cu lichidare, inregistrata in registrul comertului sau la instantele judecatoresti.
Aplicatia de inscriere, disponibila de aproape 3 luni
Aplicatia de inscriere online a planurilor de afaceri in cadrul Programului pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri este disponibila inca din 22 aprilie, orele 10.00.
Inscrierile se pot face atat de pe site-ul Ministerului Economiei, www.minind.ro, la sectiunea "Accesati Programele pentru IMM-uri finantate de la bugetul de stat", cat si prin intermediul link-ului direct: http://programenationale2013.aippimm.ro.

 

Programul comert pentru IMM-uri va fi lansat in 15 iulie 2013
09.07.2013

Programul multianual de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata va putea fi accesat de IMM-uri incepand din 15 iulie 2013, data de la care aplicatia de inscriere va deveni disponibila online.
Programul de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata este un program multianual de incurajare si de stimulare a dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, implementat de catre Ministerul Economiei.
Obiectivul principal il constituie sprijinirea operatorilor economici, societati comerciale si societati cooperative, prin facilitarea accesului la finantare, in scopul imbunatatirii performantelor economice si tehnice ale operatorilor economici, urmarind adaptarea la cerintele determinate de statutul Romaniei ca stat membru al Uniunii Europene, prin cresterea nivelului de competitivitate, crearea si mentinerea locurilor de munca, sporirea protectiei consumatorilor si securitatii alimentare.
In anul 2013, Programul va putea fi accesat de cei interesati incepand din 15 iulie,data la care aplicatia de inscriere va deveni activa pe site-ul dedicat,programenationale2013.aippimm.ro. Bugetul alocat in acest an este de 17.000.000 lei pentru acordarea de alocatii financiare neramursabile, estimandu-se acordarea de ajutor de minimis unui numar de minimum 213 beneficiari.
Informatii suplimentare: http://www.aippimm.ro/articol/programe/comert2013/coordonator-program-3, dna Ana Maria BORCEA, e-mail: ana.borcea@aippimm.ro,tel: 021 335 33 53

 

MS Word
Programul comert pentru IMM.docx
Programul comert pentru IMM.docx
23,54 KBytes
09.07.2013 17:24
Necunoscut
comert.rar
comert.rar
266,65 KBytes
17.07.2013 12:24
O noua schema de ajutor de minimis pentru IMM-uri
13.05.2013

Ministerul Finantelor a pregatit o noua schema de ajutor de minimis prin care se intentioneaza sustinerea in continuare a IMM-urilor in vederea realizarii de investitii si incurajarii participarii active a acestora la redresarea economiei romanesti prin crearea de noi locuri de munca.
Perioada de derulare a schemei pentru emiterea de acorduri pentru finantare este 2013-2014, cu posibilitatea prelungirii. Plata ajutorului de minimis se efectueaza in perioada 2014-2016, in limita bugetului anual alocat schemei.
Ajutoarele de minimis se acorda IMM-urilor sub forma de sume nerambursabile in procent de 100% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile aprobate spre finantare, in limita valorii maxime de 200.000 euro, echivalent in lei, respectiv100.000 euro in cazul intreprinderilor care desfasoara activitate in domeniul transportului rutier.
Prin noua schema de ajutor de minimis se introduce conditia de a crea pana la finalizarea investitiei si de a mentine pe o perioada de minimum 3 ani de la finalizarea investitiei:
• cinci locuri de munca, din care cel putin doua locuri de munca pentru persoane care nu au avut contract individual de munca in ultimele 3 luni, in cazul unui ajutor de minimis de pana la 100.000 euro, inclusiv;
• sapte locuri de munca, din care cel putin trei locuri de munca pentru persoane care nu au avut contract individual de munca in ultimele 3 luni, in cazul unui ajutor de minimis de la 100.000 euro pana la 200.000 euro, inclusiv;
Ajutorul de minimis se plateste dupa efectuarea cheltuielilor eligibile aprobate prin acordurile pentru finantare si verificarea la fata locului de catre reprezentantii M.F.P. a cheltuielilor eligibile efectuate de intreprinderi.
In cazul constructiilor cu scop industrial, valoarea maxima a cheltuielilor eligibile se determina pe baza unor standarde de cost in scopul evitarii decontarii unor cheltuieli supraevalute si eliminarii subiectivismului in evaluarea proiectelor de investitii.
De asemenea, prin prezentul proiect de act normativ se urmareste instituirea unei reguli procedurale care vizeaza descrierea etapelor, a termenelor si a documentelor pentru obtinerea Acordului pentru finantare si plata ajutorului de minimis, avand ca obiectiv eficientizarea procesului de analiza, acordare si plata a ajutorului de minimis.


Sursa: Ministerul Finantelor Publice

Document PDF
5aylm_NF_Proiect_HG_minimisIMM_09052013.pdf
5aylm_NF_Proiect_HG_minimisIMM_09052013.pdf
167,47 KBytes
13.05.2013 10:48
Document PDF
o5mcs_Proiect_HG_minimisIMM_09052013.pdf
o5mcs_Proiect_HG_minimisIMM_09052013.pdf
238,18 KBytes
13.05.2013 10:48
Concursurile locale de proiecte pentru tineret-2013
08.05.2013

Ministerul Tineretului si Sportului organizeaza, prin intermediul Directiilor Judetene pentru Sport si Tineret/respectiv a municipiului Bucuresti, Concursurile Locale de Proiecte de Tineret, editia 2013.
Obiective generale
Principalele obiective ale programului sunt stimularea activitatii economice a tinerilor, facilitarea accesului la actul de cultura si cresterea consumului cultural la tineri, precum si implicarea acestora in viata comunitatilor din care fac parte.
Solicitanti eligibili:
Pot participa ONG-urile de tineret constituite conform legii.
Participantii trebuie sa asigure contributia (in bani si/sau vaforizata) proprie si din resurse atrase de cel putin 10% din valoarea proiectului propus.
Se recomanda ca minimum 80% din participantii la proiectele de tineret sa fie tineri cu varsta intre 14-35 ani.
ONG-urile trebuie sa se incadreze in tematica agreata, conform listei de prioritati:

Participarea civica
 sprijinirea de actiuni specifice de voluntariat;
 sprijinirea infiintarii de structuri de/pentru tineret; dezvoltarea si diversificarea celor existente;
 facilitarea consultarii intre autoritatile centrale si locale si structurile reprezentative de tineret;
 dezvoltarea de parteneriate intre structurile de/pentru tineret si administratia publica centrala si locala;
 dezvoltarea si diversificarea actiunilor privind implicarea tinerilor in viata comunitatii.

Participarea economica
 stimularea activitatii economice a tinerilor;
 stimularea creativitatii tinerilor in domeniul economic si social.

Participarea culturala
 facilitarea accesului la actul de cultura si cresterea consumului cultural la tineri;
 sprijinirea si stimularea creativitatii culturale.

Participarea la educatie
 dezvoltarea si diversificarea ofertei educationale nonformale pentru tineri;
 sprijinirea procesului de educare si formare continua;
 facilitarea mobilitatii tinerilor intre sistemul de invatamant si piata muncii;
 dezvoltarea si diversificarea actiunilor de timp liber, vacanta, sport si turism pentru tineri.

Conditii de finantare

Bugetul alocat pentru anul 2013 este de 1,5 milioane de lei. Gradul maxim de co-finantare de la bugetul de stat este de 90%

Termen limita:

Perioada de depunere a proiectelor: 7-20 mai 2013, la sediile locale DJST/DSTMB.
Etapa de analiza a eligibilitatii aplicantilor: 21-23 mai, urmata de afisarea rezultatelor, pe 24 mai.
Proiectele se vor derula in perioada 2 iulie-15 noiembrie 2013
Sursa:www.finantare.ro

Document PDF
Anexa D OM 355 din 2013.pdf
Anexa D OM 355 din 2013.pdf
5,91 MBytes
08.05.2013 13:48
Fonduri structurale O221 - Ghidul solicitantului
29.04.2013

Detalii suplimentare la: www.ancs.ro/ro/articol/3146/comunicare-fonduri-structurale-o221-ghidul-aplicantului-consultare-publica

ANCS a lansat spre consultare Ghidul solicitantului pentru Operaţiunea 2.2.1
"Dezvoltarea infrastructurii CD existente şi crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de cercetare)"


Ghidul se adresează instituţiilor de invăţămant superior de drept public acreditate şi structurilor acestora (inclusiv spitalelor clinice şi universitare, care au activitate de cercetare-dezvoltare) şi instituţiilor de cercetare-dezvoltare de drept public, calificate ca organizaţii de cercetare.

Ghidul este anexat.

Eventualele sugestii şi comentarii pot fi trimise la adresa structurale@ancs.ro.

Sursa: ANCS

Document PDF
Ghid
4lxn3_ghid-221-2013.pdf
4,59 MBytes
29.04.2013 13:38
Se lanseaza apelul din acest an pe Programul pentru tinerii intreprinzatori
16.04.2013

Ministerul Economiei, prin Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de afaceri si Turism a anuntat lansarea apelului din acest an pe "Programul pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri", finantat din fonduri nationale.
Astfel, incepand din data de 22 aprilie 2013, ora 10.00, aplicatia on-line de inscriere a proiectelor va fi activa.

Pentru a accesa aplicatia on-line: http://programenationale2013.aippimm.ro/

Sursa: Ministerul Economiei

 

MS Word
ghid-tineri-2013.doc
ghid-tineri-2013.doc
4,66 MBytes
16.04.2013 13:57
Programul Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderile mici si mijlocii
16.04.2013

Obiectivele programului de finantare
Programul Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii are ca obiectiv facilitarea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la garantare si creditare, prin acordarea unei linii de credit cu dobanda integral subventionata si/sau garantata partial de stat.
Programul mai urmareste:
- mentinerea activitatii si a locurilor de munca existente in randul I.M.M. si sustinerea competitivitatii - economice a acestora;
- reducerea arieratelor datorate statului de catre sectorul I.M.M.;
- reducerea masei monetare in numerar, care, in prezent, circula nestingherita in economia nefiscalizata.

Solicitanti eligibili
Pot beneficia de facilitatile acordate prin Program, I.M.M.-urile care, la data aprobarii creditului, indeplinesc cumulativ urmatoarele criterii:
a) nu se afla in dificultate in sensul pct. 9 din Comunicarea Comisiei - Liniile directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea si restructurarea intreprinderilor aflate in dificultate, publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria C, nr. 244/2 din 1 octombrie 2004;
b) in cazul in care a fost emisa o decizie de recuperare a unui ajutor de stat impotriva lor, aceasta a fost deja executata, creanta fiind integral recuperata;
c) nu se afla in litigiu, in calitate de parati, cu Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Economiei si institutia de credit partenera;
d) suma ajutoarelor de minimis de care au beneficiat intr-o perioada de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent), luand in calcul inclusiv ajutorul acordat in baza programului, nu depaseste echivalentul in lei a 200.000 euro, respectiv 100.000 euro in cazul I.M.M.-urilor care isi desfasoara activitatea in sectorul transportului rutier;
e) nu figureaza cu credite restante in baza de date a Centralei Riscurilor Bancare;
f) nu figureaza cu incidente majore cu cecuri si bilete la ordin in ultimele 12 luni in baza de date a Centralei Incidentelor de Plati;
g) impotriva lor nu s-a deschis procedura insolventei, in temeiul prevederilor Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) prezinta institutiei de credit finantatoare garantii colaterale pentru cel putin 40% din valoarea creditului;
i) au minimum 2 ani de activitate consecutivi.
Activitati eligibile
Sumele trase din linia de credit pot fi utilizate numai pentru:
-cheltuieli privind aprovizionarea, productia, desfacerea;
-cheltuieli privind executarea de lucrari si/sau prestarea de servicii;
-cheltuieli privind constituirea, prelucrarea, valorificarea stocurilor;
-alte tipuri de cheltuieli necesare desfasurarii activitatii curente;
-cheltuieli cu salariile si alte cheltuieli asimilate;
-plata impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat;
-alte costuri de operare
Conditii de finantare
Programul consta in acordarea unei linii de credit, in valoare maxima de 400.000 lei/I.M.M./an, cu urmatoarele facilitati, care pot fi acordate impreuna sau separat:
a) dobanda total subventionata - subventia acordata I.M.M.-urilor de la bugetul de stat de catre Ministerul Economiei, in proportie de 100% pentru creditele in lei, dar nu mai mult de 9% pe an din soldul sumei utilizate din linia de credit acordata in conditiile Legii Nr. 218 din 19 noiembrie 2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii si a HG 139/2013. pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 682/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii.
b) garantii in numele si in contul statului acordate de FNGCIMM, in calitate de mandatar al Ministerului Finantelor Publice, pentru creditele contractate de beneficiarii eligibili care respecta conditiile programului si se incadreaza in normele si procedurile interne ale institutiilor de credit. Garantia in numele si in contul statului se acorda numai in situatia in care beneficiarul programului nu dispune de garantii suficiente pentru accesarea liniei de credit.
Linia de credit cu dobanda subventionata si/sau, dupa caz, cu garantie de stat este de maximum un an; perioada de rambursare a creditelor este stabilita de institutia de credit care a acordat creditul conform normelor interne ale acesteia.
Procedura de inscriere
Inscrierea se poate face atat de pe site-ul Ministerului Economiei, www.minind.ro, la sectiunea "Accesati Programele pentru IMM-uri finantate de la bugetul de stat", cat si prin intermediul link-ului direct: http://programenationale2013.aippimm.ro.

 

Text
ghidul-aplicantului--kogalniceanu-2013--3--site.htm
ghidul-aplicantului--kogalniceanu-2013--3--site.htm
223,68 KBytes
16.04.2013 14:26
Noi granturi pentru ONG-uri vor fi lansate in cadrul Mecanismului Financiar al SEE
08.04.2013

Pe data de 18 aprilie 2013 va fi lansat la Bucuresti Programul RO09 Fondul pentru ONG-uri, parte a Mecanismului Financiar al Spatiului Economic European (SEE) 2009-2014. Avand un buget total de circa 30 de milioane de euro, programul isi propune sprijinirea dezvoltarii societatii civile si consolidarea contributiei la justitia sociala, democratie si dezvoltarea durabila prin finantarea de proiecte dezvoltate si implementate de ONG-uri.
Programul este gestionat in Romania de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), in parteneriat cu Fundația pentru Parteneriat (FP) si Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi (CRCR), in baza acordului de implementare semnat pe 12 februarie 2013 la Bruxelles cu Oficiul Mecanismului Financiar al SEE.
Mai mult de o treime din bugetul disponibil va fi alocat pentru finantarea proiectelor ce sprijina dezvoltarea democratiei, drepturile omului - inclusiv drepturile minoritatilor - si antidiscriminarea, buna guvernare si transparenta, democratia participativa, promovarea egalitatii de gen, combaterea rasismului si xenofobiei, precum si a inegalitatilor sociale, saraciei, excluziunii sociale si violentei de gen.
Peste 20% din alocarea totala a Programului va fi utilizata pentru finantarea proiectelor ce implica furnizarea de servicii sociale si servicii de baza pentru grupurile vulnerabile, iar cel putin 10% din buget va fi alocat proiectelor ce vizeaza copii si tineri. Restul alocarii va fi utilizat pentru finantarea proiectelor ce au ca scop protectia mediului si combaterea schimbarilor climatice.
Totodata, in cadrul Programului vor fi alocate fonduri pentru sprijinirea organizatiilor din Romania in cautarea de parteneri pentru proiecte de cooperare bilaterala, fiind incurajate astfel activitatile de networking si schimbul de experienta intre aplicantii din Romania si statele care contribuie la Mecanismul Financiar al SEE - Norvegia, Islanda si Liechtenstein.
In perioada imediat urmatoare, FDSC va lansa un website dedicat Programului RO09 "Fondul pentru ONG-uri", informatii despre website urmand a fi publicate pe www.fdsc.ro. Tot aici vor fi disponibile in curand informatii privind evenimentul de lansare, impreuna cu formularul de inscriere la eveniment.

Sursa: Ministerul Fondurilor Europene

Scheme de ajutor de stat gestionate de Ministerul Finantelor
26.03.2013

Detalii suplimentare la: www.mfinante.ro

Urmare a publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei nr.106/22.02.2013 a Legii nr. 5/2013 privind bugetul de stat pe anul 2013, Ministerul Finantelor a anuntat ca,incepand cu data de 07 martie 2013, s-a redeschis sesiunea de depunere a Cererilor de acord pentru finantare aferente:
• Hotararii Guvernului nr.1680/2008 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind asigurarea dezvoltarii economice durabile

si

• Hotararii Guvernului nr.797/2012 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investitiilor care promoveaza dezvoltarea regionala prin utilizarea tehnologiilor noi si crearea de locuri de munca.
Conform Legii bugetului de stat pe anul 2013, au fost prevazute credite de angajament pentru finantarea proiectelor de investitii in baza schemelor de ajutor de stat administrate de Ministerului Finantelor Publice. Plafonul maxim pentru creditele de angajament, conform Hotararii Guvernului nr.1680/2008 si Hotararii Guvernului nr.797/2012, cumulat pentru cele doua HG-uri, este de 3,22 miliarde lei.
Avand in vedere obiectivele strategice ale Programului de Guvernare 2013-2016 de incurajare a investitiilor cu scopul urgentarii reducerii decalajelor ce despart Romania de tarile avansate din Uniunea Europeana, de sustinere in continuare a mediului de afaceri, de refacere a atractivitatii investitionale a Romaniei si crearii de noi locuri de munca, Ministerul Finantelor Publice urmareste prioritizarea finantarii investitiilor, in sensul finantarii prioritare a investitiilor care au un impact economic si social imediat in contextul unei dezvoltari regionale durabile si echilibrate, aflate intr-un stadiu avansat de implementare, cu posibila finalizare in cursul anului 2013.
In acest sens, Ministerul Finantelor precizeaza faptul ca pentru toate proiectele ce urmeaza a fi depuse in acest an si pentru care, in urma analizarii documentatiei depuse de solicitanti, va fi emis Acord pentru finantare, Ministerul Finantelor Publice are in vedere plata ajutorului de stat catre intreprinderile beneficiare, in conformitate cu graficul de implementare a planurilor de investitii prevazute de acestea, in perioada 2014-2018.

 

Document PDF
HG1680_armonizata19102012.pdf
HG1680_armonizata19102012.pdf
348,18 KBytes
26.03.2013 12:43
Document PDF
t505n_HG797_112012.pdf
t505n_HG797_112012.pdf
254,57 KBytes
26.03.2013 12:45
Cereri de proiecte pentru Pescuit si Acvacultura
07.03.2013

Directia Generala Pescuit - Autoritatea de Management pentru POP (DGP-AMPOP) anunta lansarea, in data de 11 martie, a sesiunii inchise de primire cereri de finantare pentru urmatoarele masuri/actiuni pentru acordarea fondurilor nerambursabile pentru pescuit si acvacultura conform masurilor din cadrul Programului Operational pentru Pescuit.
- Masura 1.3: Investitii la bordul navelor de pescuit si selectivitate, avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 1.000.000 euro;
- Masura 1.4: Pescuitul costier la scara mica, avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 500.000 euro;
- Masura 2.1: Acvacultura - Actiunile 1, 2 si 3, avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 60.000.000 euro;
- Masura 2.3: Prelucrarea si comercializarea pestelui, avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 10.000.000 euro

Depunerea proiectelor se va face la sediile Compartimentelor Regionale, in intervalul 8.30-16.30, pana la 11 mai 2013. Solicitantul sprijinului financiar trebuie sa indeplineasca cerintele de conformitate si eligibilitate mentionate in cadrul Ghidului Solicitantului aferent fiecarei masuri.

Detalii: AM POP, Tel: 021-3079802, Email: pescuit@madr.ro

AM POP a publicat ghidurile pentru liniile de finantare care se deschid pe 11 martie 2013
04.03.2013

Incepand cu 11 martie 2013 si pana pe 11 mai 2013, in cadrul POP vor putea fi depuse proiecte pe 4 linii de finantare. De asemenea, au fost publicate si 3 dintre Ghidurile Solicitantului - versiunea 2013.
Cele 4 apeluri de proiecte sunt:
• Masura 1.3. "Investitii la bordul navelor de pescuit si selectivitate", avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 1.000.000 euro
• Masura 1.4 "Pescuitul costier la scara mica", avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 500.000 euro;
• Masura 2.1. "Acvacultura" - Actiunile 1, 2 si 3, avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 60.000.000 euro
• Masura 2.3 "Prelucrarea si comercializarea pestelui", avand alocata pentru aceasta sesiune suma de 10.000.000 euro

Sursa: www.madr.ro

Arhiva ZIP
4cdrm_Ghid Masura 1.3.zip
4cdrm_Ghid Masura 1.3.zip
2,26 MBytes
04.03.2013 12:17
Arhiva ZIP
wjlka_Ghid Masura 2.1.zip
wjlka_Ghid Masura 2.1.zip
2,28 MBytes
04.03.2013 12:17
Arhiva ZIP
tsja1_Ghid Masura 2.3.zip
tsja1_Ghid Masura 2.3.zip
2,26 MBytes
04.03.2013 12:17
GRANTURI NORVEGIENE PENTRU SPRIJINIREA INTREPRINDERILOR ECOLOGICE SI INOVARE IN PROTECTIA MEDIULUI
27.02.2013

Pe 12 martie 2013, la Bucuresti, va fi lansat oficial Programul de granturi norvegiene "Inovare in industria verde", ce are ca scop sporirea competitivitatii intreprinderilor ecologice, sprijinirea ecologizarii intreprinderilor noi si existente, inovarea in domeniul protectiei mediului.
La evenimentul de lansare vor fi oferite informatii potentialilor solicitanti de finantare romani si potentialilor parteneri norvegieni despre obiectivele, modul de operare a programului, despre conditii de eligibilitate, despre depunerea de aplicatii si multe altele.
Potentialii solicitanti de finantare romani si potentialii parteneri norvegieni sunt invitati sa se inregistreze pentru participare on-line la adresa urmatoare, unde se gaseste si agenda evenimentului : http://www.innovasjonnorge.no/Kontorer-i-utlandet/Romania/Events/Green-Industry-Innovation-Programme/
Suma totala destinata co-finantarii de proiecte este de circa 21,5 mil. euro, iar operatorul de program este Innovation Norway. In cadrul programului este prevazuta o singura sesiune de cerere de proiecte.
Toate documentele privind apelul de proiecte vor fi publicate pe 12 martie 2013, cererile de finantare fiind solicitate in limba engleza.
Operatorul de program va organiza sesiuni de informare in mai multe regiuni ale tarii, in perioada martie-aprilie 2013 dupa cum urmeaza:
• Ploiesti - 14.03
• Brasov - 20.03
• Craiova - tbd
• Constanta - 21.03
• Cluj-Napoca - tbd
• Arad - 04.04
• Timisoara - 05.04
• Iasi - 09.04
Informatii despre inscriere la aceste sesiuni vor fi publicate pe site-ul http://www.norwaygrants-greeninnovation.no la finele lunii februarie 2013.
Potentialii aplicanti pentru finantare sunt intreprinderile comerciale cu activitate pe perioada de minim un an fiscal. In cadrul schemei de granturi mici pot solicita finantare ONG-urile si firmele implicate in initiative eco-inovative in mediul rural. Proiectele realizate in parteneriat cu o entitate din Norvegia sunt incurajate si vor primi puncte suplimentare in cursul evaluarii.
Cofinantarea proprie a unui proiect va fi calculate pentru fiecare proiect in parte, pe baza regulii de acordare a ajutorului de stat. Pentru IMM-uri va fi in mod normal de 50% din valoarea proiectului, iar pentru intreprinderile mari va fi mai mare.
Pentru ONG-uri finantarea nerambursabila (grantul) va reprezenta 90%. Contributia proprie va reprezenta contributia aplicantului si/sau a partenerului de proiect.
Granturi vor fi oferite pentru proiecte individuale, pentru scheme de granturi mici, si pentru relatii bilaterale.
Aplicanti eligibili
Grupul tinta pentru proiecte individuale sunt intreprinderile private legal constituite in Romania. Grupul tinta pentru schema de granturi mici sunt intreprinderile private din Romania care urmaresc sa dezvolte afaceri eco-inovative in regiuni mai putin dezvoltate din Romania. Pentru a fi eligibile, intreprinderile/ONG-urile trebuie sa fi avut activitate pe durata a cel putin unui an fiscal complet.
Proiectele realizate in parteneriat cu entitati din Norvegia sunt incurajate
Numai organizatiile precizate mai sus sunt eligibile ca solicitanti de finantari. Pe de alta parte, entitatile norvegiene de oricare tip, legal constituite in Norvegia, de cel putin 1 an, sunt eligibile ca parteneri de proiect. Proiectele realizate in parteneriat (un solicitant roman cu un partener norvegian) sunt puternic incurajate si vor primi puncte suplimentare in cursul evaluarii proiectului.
Pentru mai multe informatii urmariti site-urile www.asistentasee.fonduri-ue.ro si www.norwaygrants-greeninnovation.no.

 

Imbunatatirea calitatii serviciilor in unitatile de terapie intensiva pediatrica prin dezvoltarea si implementarea unui program de formare
14.02.2013

Fondul Tematic "Reforme in domeniul Sanatatii"
Obiectivul general al interventiei este imbunatatirea calitatii si largirea accesului la serviciiile de terapie intensiva pediatrica pentru copiii din Romania (in mod special din grupurile marginalizate). Proiectul are ca scop cresterea capacitatii echipelor de medici si asistente din spitalele regionale cu terapie intensiva pediatrica inclusiv administrarea cazurilor non-traumatice si cu traume complexe, tehnici de salvare, toxicologie, dializa si hemofiltrare, ventilatie invaziva si noninvaziva, traumatisme majore.
Proiectul va dezvolta un plan si o curicula de formare in domeniul terapiei intensive pediatrice. Materialele de formare ce urmeaza sa fie produse pot include traducerea de literatura internationala, ghiduri clinice de practica sau manuale de proceduri. Proiectul va intari actualele centre de formare (fizice sau virtuale), va dezvolta ghidurile clinice de procedura si procedurile pentru subiectele selectate bazate pe practica internationala.
Abordarea va include activitati de Formare de formatori pentru a consolida capacitatea de training a expertilor romani si pentru a facilita trainingul "in cascada" si in afara centrelor de formare vizate. Proiectul va implica profesionisti in domeniul sanatatii din Romania si Elvetia, asociatii profesionale nationale si internationala, precum si retele internationale relevante.
Interventia va continua cooperarea anterioara Romano-Elvetiana in domeniul asistentei medicale de urgenta si al terapiei intensive neonatale. Colaborarea dintre spitalele din Elvetia si Romania si intre specialistii in domeniul sanatatii este incurajata.
Aplicantii trebuie sa fie ONG-uri din Romania in parteneriat cu experti internationali /elvetieni (fie prin formarea unui consortiu, fie prin contractarea de experti internationali/elvetieni, participarea in retele internationale/elvetiene si altele).
Durata estimata pentru implementare este de 24 luni.
Echipa trebuie sa includa un expert pe termen lung (24 de luni) pentru managementul proiectului. In plus, se solicita o lista cu experti pe termen scurt pentru un total de 38,5 luni pentru: evaluarea nevoilor de formare, dezvoltarea ghidurilor, curricula de formare, Formarea de formatori, trainingul "in cascada" si materialele de formare acolo unde este nevoie. Se solicita deasemenea furnizarea pentru 8 luni a unui expert pentru organizarea programului de training pentru echipele de medic/asistent.
Expertul pe termen lung trebuie sa aiba calificare postuniversitara potrivita in domeniul sanatatii sau/si sanatate publica cu ani de experienta in formare de specialisti in domeniul sanatatii, de preferat in domeniul terapiei intensive pediatrice. El/ea trebuie sa cunoasca bine sistemul sanitar romanesc si experientele acumulate pe parcursul cooperarii Romano-Elvetiene anterioare in domeniul sanatatii si ar trebui sa aiba experienta vasta in programele EMC. Expertul trebuie sa fie bine conectat la retelele profesionale nationale si internationale si ar trebui sa fie capabil sa puna in practica experienta (de preferat elvetiana) pentru a facilita includerea experientei internationale (ex. pentru dezvoltarea ghidurilor si a formarii de formatori).
Termenul limita pentru depunerea scrisorii de intentie este 07.03.2013, orele 12.00.
Termenul limita pentru intrebari si raspunsuri (pe email: office@cred.ro) este 28.02.2013, orele 12.00.
Scrisorile de intentie trebuie sa fie transmise in forma scrisa, un original si doua copii (in limbile engleza si romana) la sediul OIE, situat in Bucuresti, Str. Dr. Burghelea nr. 8 (personal sau prin posta) si prin email: office@cred.ro pana la 07.03.2013, orele 12:00h.
Sursa: Fundatia CRED
Finantator: Centrul Elvetian pentru Sanatate Internationala

 

Document PDF
02. Fond Sanatate - Cerere proiecte asistenta medicala urgenta.pdf
02. Fond Sanatate - Cerere proiecte asistenta medicala urgenta.pdf
236,94 KBytes
14.02.2013 15:56
S-a lansat programul de finantare Fondul pentru Inovare Civica 2013
06.02.2013

Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC) a lansat pentru al doilea an consecutiv Fondul pentru Inovare Civica, programul de finantare ce sustine ideile inovatoare ale organizatiilor neguvernamentale prin care sunt incurajate responsabilizarea si participarea fiecaruia dintre noi la dezvoltarea comunitatii. Ca si anul precedent, fondurile destinate proiectelor civice de anul acesta sunt in totalitate obtinute cu sprijinul companiilor responsabile social si a donatorilor privati.
Fondul pentru Inovare Civica urmareste sa sprijine initiative in domenii precum: mobilizarea si responsabilizarea cetatenilor, actiuni de advocacy, monitorizare a institutiilor/autoritatilor publice, educatie civica si implicarea copiilor si tinerilor in viata comunitatii.
CINE POATE SOLICITA FINANTARE:
Organizatii neguvernamentale fara scop lucrativ cu sediul in Romania.
VALOAREA FINANTARILOR:
Valoarea estimativa a finantarilor acordate va fi de 45.000 Lei / proiect
DURATA PROIECTELOR:
Durata unui proiect nu va fi mai mare de 6 luni.
INFORMATII PRIVIND PROCEDURA DE APLICARE:
In cadrul acestei Cereri de propuneri de proiecte, solicitantii vor depune initial o Scrisoare de intentie (fara alte anexe suplimentare) urmand ca, doar in cazul in care Scrisoarea a fost selectata, acestia sa depuna si Cererea de finantare cu toate anexele aferente.
O organizatie va putea depune cel mult 2 scrisori de intentie, in calitate de solicitant.
Termenul limita pentru depunerea Scrisorii de intentie este 27 februarie 2013 (inclusiv).
Daca aplicatia a fost selectata pentru etapa urmatoare, solicitantul va fi rugat sa transmita Cererea de finantare pana la un termen limita specificat (aproximativ luna aprilie 2013).
INFORMATII SUPLIMENTARE
Informatii despre linia de finantare lansata se pot obtine prin e-mail la adresa: inovarecivica@fdsc.ro, persoana de contact Ileana Hargalas - Director de program.
Mai multe detalii despre program sunt disponibile pe portalul FDSC.
Sursa: http://www.fdsc.ro/

 

Necunoscut
inovare_civica_2013.rar
inovare_civica_2013.rar
195,32 KBytes
06.02.2013 14:12
NOU TERMEN LIMITA PENTRU DEPUNEREA CERERILOR DE FINANTARE PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
22.01.2013

Directia Generala Pescuit - Autoritatea de Management pentru POP (DGP-AMPOP) a anuntat prelungirea, pana in data de 15.02.2013, a sesiunii deschise de primire cereri de finantare  pentru acordarea fondurilor nerambursabile pentru pescuit si acvacultura conform masurilor 3.1 si 3.3 din cadrul Programului Operational pentru Pescuit.

 Depunerea proiectelor in cadrul masurilor 3.1 - Actiuni colective si 3.3 - Porturi de pescuit, puncte de debarcare si adaposturi se va face la sediile Compartimentelor Regionale, in intervalul 8.30-16.30, pana la 15 februarie 2013. Solicitantul sprijinului financiar trebuie sa indeplineasca cerintele de conformitate si eligibilitate mentionate in cadrul Ghidului Solicitantului aferent fiecarei masuri (3.1, respectiv 3.3). In cazul masurilor ce implica evaluarea tehnica si financiara, pentru a fi selectat pentru finantare proiectul trebuie sa obtina punctajul minim prevazut pentru fiecare masura, conform Ghidului Solicitantului corespunzator masurii.
DGP-AMPOP va notifica in scris pe toti solicitantii privind rezultatul evaluarilor cererilor de finantare depuse de catre acestia la sediile Compartimentelor Regionale.
Detalii: AM POP, Tel: 021-3079802, Email: pescuit@madr.ro

 

IEE - INTELLIGENT ENERGY - EUROPE, CERERE DE PROPUNERI 2013
21.01.2013

Institutia responsabila: Comisia Europeana, prin Agentia Europeana pentru Competitivitate si Inovare;
Scop: Scopul Programului pentru Energie Inteligenta - Europa II este de a asigura accesul la energie regenerabila, la un pret competitiv.
Programul isi propune dezvoltarea de noi tehnologii in domeniile eficientei energetice, surselor de energie regenerabila si diversificarii energetice, diminuand decalajul dintre experimentarea si testarea in laborator a noilor tehnologii si utilizarea lor efectiva, prin reducerea costurilor de productie si a riscurilor financiare asociate introducerii pe piata.
Totodata, programul vizeaza inlaturarea barierelor non-tehnologice in producerea si consumul de energie, promovand intarirea capacitatii institutionale la nivel local si regional, prin incurajarea schimburilor de experienta si cunostinte intre autoritati, mediul de afaceri si cetateni si diseminarea bunelor practici si a celor mai bune tehnologii disponibile la nivelul UE.
Obiective specifice:
• stimularea eficientei energetice si utilizarii rationale a resurselor,
• promovarea surselor noi si regenerabile de energie pentru a sustine diversificarea energetica,
• promovarea eficientei energetice si utilizarea in transport a unor surse noi si regenerabile de energie
Buget: 67 milioane euro. Finantarea comunitara poate acoperi pana la 75% din costurile eligibile ale proiectelor, cu exceptia proiectelor finantate in cadrul initiativei integrate privind "Instruirea si calificarea fortei de munca in domeniul eficientei energetice si a surselor regenerabile de energie in cladiri", pentru care finantarea comunitara poate acoperi pana la 90% din costurile eligibile.
Eligibilitate: organisme legale, private sau publice, din tarile UE 27, Norvegia, Islanda, Liechtenstein, Croatia, Macedonia.
Conditii suplimentare: Aplicatiile trebuie sa fie depuse de consortii formate din cel putin 3 organizatii din cel putin 3 tari eligibile (UE 27, Norvegia, Islanda, Liechtenstein, Croatia, Macedonia) cu exceptia initiativei "Instruirea si calificarea fortei de munca in domeniul eficientei energetice si a surselor regenerabile de energie in cladiri", pentru care aplicatiile trebuie depuse de consortii formate din organizatii legal stabilite in aceeasi tara si a initiativei integrate privind "Mobilizarea investitiilor la nivel local", pentru care aplicatiile trebuie depuse de una sau mai multe autoritati publice locale sau regionale dintr-o singura tara sau in mai multe tari.
Data limita de depunere a aplicatiilor 8 mai 2013, cu exceptia initiativei integrate privind "Instruirea si calificarea fortei de munca in domeniul eficientei energetice si a surselor regenerabile de energie in cladiri", care are ca data limita 30 aprilie 2013.
Pentru a facilita potentialilor aplicanti intelegerea modului de selectare de catre Comisia Europeana a proiectelor ce vor fi depuse, in data de 24 ianuarie a.c. se va organiza, la Bruxelles, European Info Day, la care sunt invitati toti cei interesati sa depuna proiecte pentru apelul de propuneri aferent anului curent. In cadrul European Info Day, Comisia Europeana va oferi informatii actualizate asupra politicii energetice in domeniile resurselor regenerabile de energie si eficientei energetice, va organiza reuniuni dedicate tematicilor pentru care se acorda finantare si va organiza reuniuni bilaterale pentru clarificarea diverselor aspecte care se intentioneaza a fi incluse in propunerile de proiecte.
Mai multe informatii despre acest apel sunt disponibile in limba engleza, pe website-ul Agentiei Europene pentru Competitivitate si Inovare - Energie Inteligenta Europa http://ec.europa.eu/energy/intelligent/getting-funds/call-for-proposals/how-to-apply/index_en.htm sau prin website-ul Ministerului Economiei - www.minind.ro, sectiunea dedicata Programului Energie Inteligenta - Europa.

 

Document PDF
call-2013-cip-iee-promo-p-guide-for-proposers.pdf
call-2013-cip-iee-promo-p-guide-for-proposers.pdf
564,67 KBytes
22.01.2013 17:06
Document PDF
iee-work-programme-2013_en.pdf
iee-work-programme-2013_en.pdf
488,95 KBytes
22.01.2013 17:06
Document PDF
call_2013.pdf
call_2013.pdf
279,52 KBytes
22.01.2013 17:06
Apel propuneri de proiecte Eureka
18.01.2013

Ţările membre şi asociate EUREKA anunţă lansarea unui Apel Multilateral pentru propuneri de proiecte comune de cercetare-dezvoltare in vederea dezvoltării de produse şi aplicaţii inovative in toate domeniile tehnologice.

Se aşteaptă ca aplicanţii să dezvolte proiecte cu un puternic potenţial de piaţă pentru ţările participante: Austria, Belgia, Canada, Croaţia, Cehia, Finlanda, Olanda, Romania, Spania, Coreea se Sud, Suedia, Elveţia, Turcia.

Textul apelului, modalitatea de aplicare, criteriile de eligibilitate şi evaluare sunt anexate.

Termen de depunere: 15 Februarie 2013

Persoana de contact:
Vasile Lungu
Coordonator Naţional de Proiecte EUREKA/ Eurostars
E-mail: vasile.lungu@ancs.ro
Tel: 021 318 3065

Arhiva ZIP
apel_multilateral_eureka_2013.zip
apel_multilateral_eureka_2013.zip
1,01 MBytes
18.01.2013 11:42
Concurs organizat de Administratia Fondului Cultural National pentru selectia proiectelor culturale
14.01.2013

Beneficiari elegibili :
- persoane fizice autorizate
- asociatii, fundatii, institutii publice de cultura
- societati comerciale care deruleaza activitati cultural
Valoarea maxima a finantarii acordate
70.000 lei
Termen de depunere:
8 februarie 2013, ora 16:00
Finantator
Administratia Fondului Cultural National
Buget
9 milioane lei
Obiective
Sprijinirea proiectelor in care se releva diversitatea culturala si dialogul intercultural;
Promovarea debutului artistic;
Incurajarea industriilor creative;
Intarirea capacitatii organizationale.
Domenii eligibile
Arte vizuale si noile media (pictura/sculptura/grafica/arte decorative/foto-video/noi media/cercetare in istoria artei);
Arhitectura si design;
Activitati muzeale;
Artele spectacolului;
Interventie culturala;
Patrimoniu cultural national;
Patrimoniu imaterial;
Formare profesionala in domeniul culturii (inclusiv management cultural);
Educatie culturala (inclusiv promovarea lecturilor publice

 

Document PDF
kmbt4_GHID Proiecte Culturale 2013.pdf
kmbt4_GHID Proiecte Culturale 2013.pdf
159,19 KBytes
14.01.2013 15:44
Pagini:« Inapoi12345678...15Inainte »
Un site marca BlueChip Computers BlueChip